3 powody, dla których warto rozwinąć markę osobistą

Jeszcze parę lat temu miałem wrażenie, że personal branding jest pewną wypadkową coachingu w tym najgorszym wydaniu. Teraz pomimo tego, że mój brand jest na mega niskim poziomie, mało kto rozpoznaje moją twarz, to generuje mi to 90% nowych leadów. Głęboko wierzę że kazdy czytający ten newsletter spokojnie taki brand może stworzyć. Dlaczego warto? Oto 3 powody:

1. Większa sprzedaż:
Jedną z najpopularniejszych zalet kampanii personal brandingu jest wzrost sprzedaży. Posty generowane przez ludzi z imienia i nazwiska w porównaniu do postów firmowych, mają siedmiokrotnie większe prawdopodobieństwo konwersji

2. Większy zasięg:
Według Michelle Thomas, 90% ludzi ufa rekomendacjom od osób fizycznych niż od firm, nawet jeśli ich nie znają.

Ponownie, tweet od dyrektora w firmie idzie dalej niż ten sam z profilu firmowego.

3. Przewaga konkurencyjna:
Konsumenci oczekują od firm personal brandingu. W rzeczywistości 85% ankietowanych stwierdziło, że jest bardziej skłonne zaufać firmie, gdy ich kadra kierownicza jest aktywna w mediach społecznościowych, a 77% klientów jest bardziej skłonnych do zakupów, gdy CEO firmy korzysta z mediów społecznościowych.

Konsumenci oczekują aktywności od kadry firmowej. Tak więc firmy, które to ignorują, mogą zostać pochłonięte przez konkurencję.