Case study: Jak zwiększyć konwersje za pomocą tekstów dynamicznych
Campaign Monitor to agencja e-mail marketingu z siedzibą w San-Francisco. Aby ulepszyć swoje kampanie PPC, postawili hipotezę:
"Jeśli dynamicznie dopasujemy tekst na stronie docelowej do dokładnego czasownika użytego jako słowo kluczowe w czyimś oryginalnym zapytaniu, wyobrażamy sobie, że osiągniemy wyższą postrzeganą trafność dla użytkownika i (tym samym) większą szansę na konwersję."
Innymi słowy, agencja zastanawiała się, czy dokładny czasownik, którego ktoś używa w wyszukiwarce Google, ma wpływ na to, jak postrzegają robienie czegoś z produktem i – gdyby zobaczyli dokładnie ten sam czasownik na stronie docelowej – czy zwiększyłoby to konwersje.
W przypadku marketingu e-mailowego, na przykład, jeśli potencjalny klient wpisze: „zaprojektuj e-maile dotyczące marki” w Google, „projekt” jest dokładnie tym czasownikiem, który zobaczy w nagłówku i wezwaniach do działania na wynikowej stronie docelowej (w porównaniu z ' build” lub „create” lub inna alternatywa). Agencja chciała przeprowadzić dokładne czasowniki bez względu na to, co potencjalny klient wpisał w pasku wyszukiwania pod kątem trafności, ale poza tym czasownikiem pozostała część nagłówka.