16 gru 2021 1 min czytania

Jak poprawić copy na stronach z ceną

Spis treści

Użytkownicy sprawdzający Twoją stronę z ceną prawdopodobnie mają bardzo wysoką intencję zakupu, dlatego należy mocno skupić się na każdym możliwym aspekcie do poprawy. Jednym z nich ( i jednym z najważniejszych) jest treść. Oto jak możesz to zrobić:


Spróbuj stworzyć taki tekst przy cenie, który będzie zawierał możliwie najlepsze funkcje za darmo. Przykład:

Przed optymalizacją:

- 100 zł miesięcznie za maksymalnie 10 godzin transkrypcji

Użytkownik pomyśli "Ok, mam 10 zł za godzinę transkrypcji". Dla jednego będzie to dużo, dla drugiego mało.

Po optymalizacji:

- 100 zł miesięcznie. 1000 pierwszych subskrybentów masz za darmo.

I wtedy użytkownik już widzi wartość, jaką ma za 100 zł. Znacznie większą niż sama transkrypcja.


Tutaj wracamy to wyżej wspomnianego feedbacku. Postaraj się dowiedzieć, co tak naprawdę doceniają Twoi klienci, jaką prawdziwą wartość dostarcza Twój produkt i opakuj to w "darmową" funkcję.

Udało Ci się zarejestrować.
Witaj ponownie. Udało Ci się zalogować.
Udało Ci się zapisać do Mateusz Baranowski Growth Marketing & Growth Hacking blog.
Twój link wygasl.
Udało się. Sprawdź swoją skrzynkę mailową, na którą wysłaliśmy magiczny link. Prawdopodobnie wiadomość będzie po angielsku - nie przejmuj się. To jedyne ograniczenie tego systemu ;
Udało się. Twoje informacje o płatności zostały zaktualizowane.
Twoje dane o płatności nie zostały zaktualizowane.