Użytkownicy sprawdzający Twoją stronę z ceną prawdopodobnie mają bardzo wysoką intencję zakupu, dlatego należy mocno skupić się na każdym możliwym aspekcie do poprawy. Jednym z nich ( i jednym z najważniejszych) jest treść. Oto jak możesz to zrobić:
Spróbuj stworzyć taki tekst przy cenie, który będzie zawierał możliwie najlepsze funkcje za darmo. Przykład:
Przed optymalizacją:
- 100 zł miesięcznie za maksymalnie 10 godzin transkrypcji
Użytkownik pomyśli "Ok, mam 10 zł za godzinę transkrypcji". Dla jednego będzie to dużo, dla drugiego mało.
Po optymalizacji:
- 100 zł miesięcznie. 1000 pierwszych subskrybentów masz za darmo.
I wtedy użytkownik już widzi wartość, jaką ma za 100 zł. Znacznie większą niż sama transkrypcja.
Tutaj wracamy to wyżej wspomnianego feedbacku. Postaraj się dowiedzieć, co tak naprawdę doceniają Twoi klienci, jaką prawdziwą wartość dostarcza Twój produkt i opakuj to w "darmową" funkcję.