Użytkownicy, którzy wysyłają bezpośrednie wiadomości (DM) do Twojej marki na Instagramie, prawdopodobnie mają wysoką intencję zakupową z Twoim produktem – jednak wiele marek nie robi wystarczająco dużo, aby ich skonwertować.
Rozważ wyświetlanie reklam bezpośrednio osobom, które do Ciebie piszą.
1. Jeśli nie masz konta biznesowego instagram to koniecznie je dodaj i połącz ze swoim business managerem na Facebooku.
2. Przejdź do Grupy odbiorców > Utwórz grupę > Grupa niestandardowa. Wybierz „Konto Instagram” i „Osoby, które wysłały wiadomość na Twoje konto profesjonalne” np. w ciągu ostatnich 365 dni. Nazwij to np. „Instagram DMs” i kliknij „Utwórz”.
3. Utwórz kampanię skierowaną do tej grupy odbiorców.
Pamiętaj, żeby uzyskać najlepszą skuteczność reklam, zapoznaj się z pytaniami, które ci użytkownicy Ci zadali w wiadomościach prywatnych. Czego ci użytkownicy chcą od Ciebie? Zaprojektuj swoje reklamy, używając odpowiednich value proposition, które bezpośrednio rozwiązują ich problemy.
14 wrz 2021
•
1 min czytania
Growth Hack: Retargeting do osób, które napisały do nas prywatne wiadomości na instagramie
Spis treści